Verzenden en retourneren

Bezorgdienst 


Al onze leveringen worden door GLS bezorgd. Wij leveren alleen op werkdagen. De bestelde artikelen worden zoveel mogelijk in één zending naar de koper verzonden. Wanneer artikelen zijn besteld met levertijd, betekend dit dat de bestelling wordt verzonden zodra de order compleet is. Uitzonderingen daargelaten.


Wanneer onverhoopt een door u besteld product niet voorradig of niet voor u te bestellen is bij onze leveranciers of, wegens bijvoorbeeld een voorraadverschil of een defect dan krijgt u per omgaande een creditnota voor het betreffende artikel en het bedrag van deze nota wordt meteen terug gestort (uiterlijk binnen drie werkdagen). Uitzonderingen daargelaten.

Tijdens perioden van enorme drukte kan er eventueel een kleine vertraging ontstaan in de uitlevering van uw bestelling. Ondanks dat wij er altijd alles aan zullen doen om dit te voorkomen, kunnen we dit nooit helemaal uitsluiten. We rekenen op uw begrip.


Verzendkosten

Wij verzenden naar Nederland en België. Het minimum orderbedrag bedraagd € 50,00 (exclusief BTW).

In Nederland wordt er franco verzonden bij een orderwaarde van minimaal € 150,00 (exclusief BTW). Voor Belgie hanteren wij een minimale orderwaarde van € 225,00 (exclusief BTW) voor franco zending.

Plaatst u een bestelling beneden het franco vrije bedrag dan berekend onze webshop voor uw op basis van gewicht en afmeting het verzendtarief. Voor meer info over verzendkosten kunt u altijd mailen naar [email protected].

Betaalmethode


U kunt op meerdere manieren betalen: via iDEAL en per bankoverschrijving. Internationale klanten kunnen ook betalen via: Giropay. Sofort Banking en Mister Cash

Retourneren en defecten

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 10 dagen schriftelijk contact op te nemen.